MENU
Главная » 2011 » Апрель » 13 » “Майдан's” як симулятор
18:44
“Майдан's” як симулятор
Те, що телебачення втрачає свої позиції і багато хто відмовляється від перегляду так званого "зомбоящика” - факт, підтверджений рейтингами. Тому й намагаються телеканали кожен в силу своїх творчих та матеріальних ресурсів привабити глядача до екранів. Одним із прикладів неприхованої гри на місцевому патріотизмі у поєднанні з сумнівною мегаломанією став масштабний проект "Майдан's”.

 

Одразу наголошую, що я анітрохи не применшую вагомість суботньої перемоги кіровоградців в цьому шоу і щиро захоплююсь їхньою відважністю, майстерністю й бажанням гідно представити наше місто, що їм зрештою успішно й удалося. Проте питання про сенс подібного шоу і в таких масштабах залишається. Мета виграти для рідного міста один мільйон на благородні цілі — звісно, не може не виликати поваги. Проте мільйон то отримає одне місто, а решта попри витрачені зусилля й кошти на дзвінки та СМС залишиться, як і до того, сам-на-сам з місцевими проблемами, які їм, кінець кінцем, доведеться вирішувати. Або чекати якогось наступного шоу.

 

Звісно, рахувати гроші в чужій кишені недобре, проте думаю, якби кошти, витрачені на проїзд учасників до Києва й назад, на пошиття костюмів і таке подібне, не говорячи вже про витрати на технічне оснащення шоу та гонорари "зірковим” ведучим та суддям тощо, просто віддати містам-учасникам, як мінімум, одним сучасним дитячим майданчиком у нашому обласному центрі (а таку мету декларувала кіровоградська танцювальна команда) точно стало б більше. А якби сюди ще доплюсувати суму, витрачену довірливими містянами на дзівнки та СМС, кількість ймовірних майданчиків, припускаю, збільшилася б в рази. Але ж що й кого тоді будуть показувати по "ящику”?

 

Як би там не було, ніхто ж не буде заперечувати, що "Майдан's” - це КОМЕРЦІЙНЕ шоу на КОМЕРЦІЙНОМУ телеканалі (з огляду на це дивним є активна участь у цьому обласної ДЕРЖАВНОЇ влади). Основна мета його, виправте мене, якщо я помиляюся, отримання прибутку як від рекламних грошей, так і від вже неодноразово згаданих дзвінків-СМС. І якщо хтось "обманываться рад”, вважаючи, що своєю участю у перегляді шоу та дзвінками-СМС насамперед вболіває за рідне місто (хоча кількість сміття, залишеного на площі Кірова після трансляції шоу, змушує в цьому серйозно засумніватися) заперечувати не буду, проте підкину ще кілька сфер, в яких це можна робити з більш помітним успіхом. Наприклад, не чекати на дитячі майданчики мільйона від телешоу, а вийти й облаштувати цей майданчик в себе у дворі (принаймні в моєму дворі зробили саме так)?

 

Насамкінець ще раз вітаю кіровоградську команду "Майдан's” з вражаючим виступом і заслуженою перемогою і хочу щиро побажати успіхів усім, хто відстоюватиме честь Кіровоградщини на різного роду змаганнях. У будь-якому разі, ми маємо пишатися рідним містом не тільки на екрані телевізора під час переглядів спекулятивних шоу-одноденок, яким дуже хочеться виглядати подією національного масштабу, а й щодня. І яким наше місто виглядатиме поза телевізійною картинкою, залежить саме від нас.

Просмотров: 630 | Добавил: Dvolkovkir | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]